Thursday 25 January 2018

SCRUB BERSPA DI RUMAH ..


Assalamualaikum...waktu lunch ni, ambik masa sikit share about scrub mulus viral...

Sekarang ni duk tengah viral scrub badan dan muka ...2 in 1 ...jimat dan berkesan...

Product Merine Essence sebenarnya banyak, tapi bila SHOM keluarkan scrub ni berebut scrub lover nak cuba...tu yang sold out satu Malaysia...

Kandungan utama product ME ni ialah garam buluh, cam produst yang lain jugak...sebelum ni Liza dan family sellau guna ubat gigi, sabun hijau, shampoo dan body wash...rase segar tau...kawan-kawan pun ramai yang repeat order product ME ni..




Keistimewaan Marine Essence Scrub


1. Dirumus khas dengan Garam Buluh dan Pheno-SFE untuk menyihatkan, melindungi dan meremajakan kulit.

2. Mengandungi 100% pengelupas semulajadi yang mesra alam, iaiatu serbuk Isirong Badam dan Serbuk Kulit Walnut untuk menanggalkan secara lembut kekotoran dan lapisan kulit mati untuk menghasilkan kulit baru yang lebih sihat.

3. Diperkaya dengan Mentega Shea dan Minyak Jojoba sebagai pelembap semulajadi untuk memulih dan melembapkan kulit yang kering dan menggelupas.

4. Mengandungi Esktrak Madu dan Vitamin E untuk membekalkan kelembapan dan khasiat terbaik kepada kulit.

5. Gabungan Ekstrak Licorice dan Ekstak Mulberi sebagai agen pencerah kulit yang semulajadi untuk membantu memulihkan keserian kulit.

6. Dengan wangian minyak pati yang membangkitkan semangat, Minyak Lavender, Minyak Kayu Putih dan Minyak Frankiscense yang melembap dan menyegarkan kulit dengan haruman yang menawan.


Dengan keistimewaan yang ada ni, jangan pulak you all pikir mahal tau...sebenarnya RM 47 je untuk 200 ml..





































Love 

01125484089
Liza

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Entry terbaru Liza

SCRUB BERSPA DI RUMAH ..

Assalamualaikum...waktu lunch ni, ambik masa sikit share about scrub mulus vi ral... Sekarang ni duk tengah viral scrub badan dan muka .....